tisdag 14 februari 2012

Designer shoes - sneakers



Den sportiga looken är en utav vårens trender. Ingen har väl missat plaggen som är ute i affärerna nu. 
Jag älskar Giuseppe Zanotti, men är inte så mycket för låga skor. Vet inte riktigt vad jag tycker om dessa än. Men de längst ut till vänster hade jag haft på mig. Jag tycker om de !




The sport look is one of springs big trends. I guess you've seen the clothes in  the stores by now. I love Giuseppe Zanotti, but I'm not much for flats. So I'm not sure how I feel about these sneakers. But I guess I would wear the couple to the left. I like them ! 

6 kommentarer:

  1. Wow these shoes are so suitable for me (:! thanks for sharing!

    http://maisecrets.blogspot.com/
    CMPang x

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Jag tycker det är galet fint att blanda in lite sportiga detaljer :) Även om det inte är min stil fullt ut så är det riktigt snygga details!

    SvaraRadera
  3. svar: Ja visst är de! :)

    Jag gillar den sportiga stilen, men skulle aldrig sätta på mig sånt själv då det absolut inte är min stil :)

    SvaraRadera
  4. Gillar sportigt men de där skorna var inget för mig :P

    SvaraRadera
  5. really cute shoes!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    SvaraRadera